Szolgáltatások

« Vissza

AdBlue1 éve

Kérje tanácsunkat az AdBlue megismeréséről, használatáról, tárolásáról!

AdBlue tartály

Miért lesz szüksége az AdBlue folyadékra?

Mivel az Európai Unióban évről évre alacsonyabb értékű károsanyag kibocsátást várnak el a teher- és haszongépjárművektől, illetve a buszoktól, ezt újabb és újabb technológiák segítségével próbálják elérni. A legújabb éppen az AdBlue (káros anyag kibocsátás csökkentő folyadék). Az AdBlue az SCR rendszerrel működő járművek adalékanyaga. Az SCR technológiának (szelektív redukciós elv = Selective Catalytic Reduction) az alapja az optimális égés biztosítása a motorban, majd a kipufogó gázok utókezelése, hogy a NOx kibocsátás lecsökkenjen. Ennek az utókezelési rendszernek a működéséhez szükség van egy adalékanyag befecskendezésére, melynek a fantázia neve AdBlue, ami karbamid vizes oldata Az eljárás során a nitrogén oxidok (NO, NO2) átalakulnak ártalmatlan nitrogénre (N2) és vízre. A lényeg tehát mindössze annyi, hogy gépjárművei sokkal kevesebb károsanyagot bocsátanak ki a későbbiekben.

De mit is kell tudni az AdBlue folyadékokról?

  • Az AdBlue nem csak a környezetet védi, de az emberre sincs semmilyen káros hatása. Nem mérgező, nem gyúlékony, nem robbanóképes folyadék. Használata tehát maximálisan biztonságos.
  • Az AdBlue nem üzemanyag. Éppen ezért nem is szabad üzemanyagba belekeverni.
  • Természetesen ez fordítva is igaz: az üzemanyag nem AdBlue, éppen ezért az AdBlue tartályaiba se tegyünk üzemanyagot.
Tank
 
 
  1. Az AdBlue folyadékot kifejezetten erre a célra gyártott tartályban szállítjuk Önhöz
  2. A termék gyártási adagonként elkülönített raktározása teljesen leüríthető tartályokban
  3. A termék raktározása megfelelő hőmérsékleti körülmények (+5 °C és +30°C) között
  4. Telephelyünkön DIN/ISO szabvány szerinti ellenőrzést végzünk a termék bevezetésekor
  5. Minőségi bizonylatot adunk a folyadék mellé, amellyel a gyártásig visszaellenőrizheti az anyagot
  6. Ingyenes tanácsadás, amely meggyorsítja, leegyszerűsíti a tartályok használatát az Ön telephelyén
Most könnyedén összekötheti a kellemest a hasznossal, hiszen ingyenes helyszíni felmérésünkből és tanácsadásunkból mindent megtud az AdBlue folyadékról, annak használatáról, tartályaik telepítéséről.
 
IBC-tartály és  AdBlue szivattyú
 

Modell leírás:

  • speciálisan IBC-re történő szereléshez
  • szivattyú kifejezetten AdBlue adalékhoz
  • pisztoly tartó
  • négy méteres tömlő
  • biztonsági zár

AdBlue önkiszolgáló rendszer

Egyenes út az AdBlue-hoz

  • Kisebb és közepes flottáknak
  • Nagyobb flottáknak, több telephelyen
  • Busz társaságoknak

Mit kínál Önnek a SMART?

  • Egy "All inclusive" megoldást
  • Integrált technológiát
  • Telemetrikus tartályszintmérőt
  • Hűtött, fűtött berendezést
  • Kompakt méreteket
  • Legjobb ajánlatot

Leírás:

  • Könnyű karbantartás                                                 
  • Rozsdamentes acél csövezés és bekötések
  • Esőcsatorna
  • Szivattyú
  • Hűtés-fűtés
  • 3,8 vagy 6 méter tömlővel
  • Telemetrikus tartályszintmérés
  • Átfolyásmérős kijelző számlálóval
  • Rozsdamentes, automata töltőpisztoly
  • Átlátszó ajtó a pisztoly és a tömlő megfagyása ellen
  • Túltöltés gátló
  • Zárt rendszerű feltöltés
  • Targoncával mozgatható (üresen)
  • Belső tartály kapacitás: 2.900/6.200 liter
  • Teljesen zárt
  • Tömlők extrém időjárás ellen

Opció:

  • Tankoló automatához csatlakoztatható
  • BlueCard olvasó

Műszaki leírás:

  • Energia igény: 1 x 230 Vac +/- 10%, 50 Hz
  • Méretek: (MxSZxH): 2.500x1.220x1.680 mm (XL: 3.360 mm)
  • Súly üresen: 300 kg (XL: 550 kg)
  • Szerelés: szilárd, egyenes felületen

Műszaki adatok:

  • 30 l/min átfolyás
  • max 3 bar nyomás
  • +/- 1% pontosság
  • Fűtés: 450 W

Konstrukciós jellemzők:

  • Önműködő pumpa
  • Inox átfolyásmérő
  • Flexibilis tömlő, 20 mm átmérővel
  • 3,8 méteres tömlő
  • bilincselt tömlővégek
  • automata töltőpisztoly

Bekötési lehetőségek:

Belső használatú:
  • Pulzusszám 10-100 P/liter
Közforgalmi:
  • Pulzusszám (dupla) 100 P/liter

  • ER3 protokoll

Önkiszolgáló rendszer

Kérdések

A 10 leggyakrabban feltett kérdés az AdBlue-val és az SCR technológiával kapcsolatban:
Minden jármű gyártója az SCR rendszert használja?

Az Euro 4-nél: nem. Az MAN az EGR technológiát választotta, valamint a Scania is a legtöbb modelljénél ezt használja. Minden más gyártó az SCR technológiát alkalmazza az Euro 4-hez.
Az Euro 5-nél: igen. Minden gyártó - beleértve az MAN-t és a Scania-t is - az SCR technológia mellett döntöttek, melyhez szükséges az AdBlue.

Mik az SCR technológia előnyei?

  • Megbízhatóság: az SCR technológia teljesen megbízható az elmúlt évek tapasztalatai alapján.
  • Hosszútávú megoldás: az SCR technológiával az Euro 4 és Euro 5 normák könnyen teljesíthetőek. Az új, teljesítésre váró normák is ezt a technológiát fogják használni.
  • Alacsonybb üzemanyag fogyasztás: a dízel motorok hatékonyságának növelésével gazdaságosabb üzemeltetés és akár 5%-os üzemanyag megtakarítás érhető el.
  • Adók csökkentése: számos európai ország arra hívta fel a figyelmet, hogy az Euro 4 és Euro 5 -ös járművek használóit financiális kedvezményekkel lássák el. Németországban például az útdíjakból kapnak 2-3 Eurocent kedvezményt kilóméterenként az ilyen járművek használói.

Mik az SCR technológia hátrányai?

  • Az AdBlue kötelező használata
  • Az új járművek drágábbak.

Mikortól elérhetőek az új járművek?

  • 2005 eleje óta elérhetőek az új technológiával rendelkező járművek.

Volt-e a technológia "élesben" tesztelve?

  • Milliónyi tesztkilómétert tettek már meg az új technológiával, szélsőséges körülmények közt is, úgy a spanyolországi hőségben, mint a finnországi mínuszokban.

Mi teszi az AdBlue-t olyan különlegessé?

  • Az AdBlue egy rendkívül tiszta megoldás. A járműgyártók megkövetelik az adalékanyag tisztaságát, mivel csak így tudnak garanciát vállalni a technológiájukra.

Mennyi az AdBlue tárolhatósági ideje?

  • A leghosszabb tárolási idő 1 év, az AdBlue tárolási irányelveinek betartásával. A hőmérséklet itt különösen mérvadó, csak úgy mint a bontatlan csomagolás és a száraz raktár.

Mi történik, ha a jármű AdBlue nélkül megy?

  • Ebben az esetben a megengedett határérték felett lesz a károsanyag kibocsátás. A dízelmotor fogyasztása optimalizálva van, melyre negatív hatással van a magas szénmonoxid kibocsátás. A kipufogóban szenzorok mérik a kibocsátás szintjét és az adatok az OBD-rendszerben (On Board Diagnostic) tárolódnak.

Elérhető lesz az AdBlue a közforgalmi kutakon?

  • Általánosságban kijelenthető, hogy az AdBlue elsődleges felhasználása a végfelhasználónál történik és nem minden kúton lesz elérhető.

Mi a legjobb módja az AdBlue feltöltésnek?

  • Egyéntől függ. Minden cégnek más lehetősége van az adalékanyag tárolására és feltöltésére. Ha kíváncsi, hogy Önnek mi a legmegfelelőbb megoldás, lépjen kapcsolatba velünk.
Most könnyedén összekötheti a kellemest a hasznossal, hiszen ingyenes helyszíni felmérésünkből és tanácsadásunkból mindent megtud az AdBlue folyadékról, annak használatáról, tartályaik telepítéséről.
 
Üzemi felhasználóknak és benzinkútra is kínáljuk berendezéseinket.
 
 
Hívjon minket: +36 70-984-2828
Kérjen ajánlatot!
Kérjen ajánlatot most!
[Kérjük, adja meg azt a mobilszámot, melyen elérjük Önt!]

 









[Ide írja be milyen kérdése van, munkatársunk egy munkanapon belül jelentkezni fog a válasszal!]